Inhoud
Moeilijke boodschap brengen? Motiveren van je werknemers? Evaluatiegesprekken? Waar loop je tegenaan?
Er zijn verschillende persoonstypes en dat brengt mee dat de manier van communiceren verschilt van persoon tot persoon. Toch is er ook een gemeenschappelijke nood: begrepen worden.
​
We bekijken wat de dooddoeners in communicatie zijn en hoe je je communicatiestijl kan aanpassen aan de hand van theoretische modellen. We zetten theorie om in praktijk en gaan kritisch naar onszelf kijken.
​
Bewust zijn van je communicatiestijl is een uitdaging maar absoluut de moeite waard.
Via deze interactieve training
​
​
Praktisch
Duur van de opleiding
Minimum: 4u
Afhankelijk van de noden van het bedrijf en van de deelnemers stellen we samen een trainingsplan op. Er is de mogelijkheid om deze training te geven in halve dagen of hele dagen.
​
Voor Wie
Voor iedereen.
​
Prijs
Op aanvraag
​
Data
Op aanvraag
​